Апеляції, скарги та

спірні питання


Політика щодо розглядання апеляцій, скарг та спірних питань ООВ ПромСтандарт полягає в наступному:

Наочність

(як і де подавати скаргу)

Доступність

(процес є легко доступним усім скаржникам)

Спроможність швидко реагувати

(отримання кожної скарги відразу підтверджується скаржникові)

Об'єктивність

(до кожної скарги ставимось рівноправно, об'єктивно та неупереджено протягом усього процесу розглядання скарг)

Платежі

(доступ до процесу розглядання скарг для скаржника є безкоштовний)

Конфіденційність

(інформація про скаргу та скаржника захищена від розголошення)

Підхід орієнтований на замовника

(організація відкрита для зворотного зв'язку)

Відповідальність

(організація несе відповідальність за дії та рішення щодо розглядання скарг)

Постійне поліпшування